sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Yölentistä

Moikkamoi
 Perjantaina mentii Beccan kanssa pelaa lentopalloa sen kavereiden kanssa. En tiedä missä kaupungissa oltii mutta johki hallii mentii ja siellä oli 8 verkkoa ja heikassa pelailtiin turnauksia klo 22-02 asti. Sisäänpääsy oli 8 dollaria ja sillä pääs haastaan joukkueensa kanssa muita pelaajia. Hiton hyviä jotkut niistä. Itsehän olen täysin amatööri ja moneen otteeseen tuli mietittyä että miksen antanu juhon opettaa mulle jotain  ku se aina pompotteli palloa kotonaki. haha no ehkä ens kerralla.

Koska lentopallo ei ollu oikeen minun juttu niin päätin ottaa kuvia muista, ja eihän siitäkään mitään tullu. Joten päädyin sitte hengaileen joidenki muiden kanssa koska niillä oli rennompi meininki. Kuvissa kuitenki mejän porukkaa ja ystäväni Becca.

                                               Voi että kuinka valtavan hyviä kuvia.


Olin jo kirjottamassa tätä juttua eilen mutta Becca ilmotti että nyt on lähdettävä elokuviin sen kanssa.(Se tuli meille mutta ei jaksanu oottaa että sain blogin julkastua,kirjottelimpa sitte lisää vielä eilisestäkin ja siksi saatte tänää ehkä kaksi postausta.)
Elokuvathan on mun juttu joten tottakai lähin. Käytiin eka syömässä kiinalaista ja sitte mentii kattoo jennifer lopezin komedia The back-up plan joka oli ihan täydellinen siihen tyttöjen iltaan hiukan kehnojen roolisuoritusten ansioista. Mutta ainaki leffa sai hyvälle tuulelle ja naurettiin paljon.

Sitte mentiin vielä ton lentopallo porukan pileisiin. En oikee ollu sillä tuulella että olisin jaksanu tutustua kehenkään. Olin muutenki suunnilleen ainut joka ei ollu tippaakaan meksikolainen ja pojat ''kehu'' plondia tukkaa ja tytöt ei puhunu mulle ollenkaan. kiva.
Päädyin sitte kattoon Iron manin jonku redneckin kanssa ku muut pelas beer pongia,mutta ihan jees ilta loppujen lopuksi.En kuitenkaan jaksanu ottaa sieltä mitään kuvia vaikka kamera oliki mukana.

Tässä vielä pari kuvaa ennen ku lähettiin liikkeelle:



Ja tässä kirjotan teille blogia, näytin kuulemma niin tuskastuneelta ja vaivaantuneelta että piti ottaa kuvia. Niitä muita en kuitenkaan kehtaa ees lisätä. olin niin äimänä niissä.




                                                                        ROSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti