lauantai 1. toukokuuta 2010

Hyvää vappua!!

En kirjottanu koko viikkona ihan vaan sen takia etten ehtiny. Oli tekemistä kokoajan ja nukuin sillon ku oli aikaa.

Eilen oli vappun aatto ja kaverit oli tehny kunnon yllärin. Kerroin niille vapusta ja lupasivat että tehdään yhdessä jotain. Oltiin alku ilta juhlimassa muiden suomalaisten kanssa Liinun talolla ja illalla mentii Iainin kanssa minun kavareiden luo adamin talolle. Ku avasin oven niin kaikki huus HYVAAAA VAPUA! haha hiukan huonolla suomenkielellä ja puhalteli sertentiinejä minun päälle. Olivat ostaneet myös kymmenen ilma palloa koska googlettamalla oli saanu selville että niitä on paljon vapun aikoihin.

Oli kyllä ihan uskomaton ilta. En olis voinu olla ilosempi että oon saanu näin hyviä kavereita täältä.Ei olla paljoa yli kuukautta tunnettu ja näkivät niin paljon vaivaa että minusta tuntuu mahdollisimman kotosalta. Olen vieläkin aivan otettu.

Mitään vappu ruokia en syöny. Tai liinulle tehtiin perunasalaatti ja oli siellä muuta keväistä ruokaa. Inhoan munkkeja enkä niin simastakaan välitä joten niitä en jääny kaipaamaan.





Vähän liikaa salamaa tossa,mutta herkku ruokaa oli.Oikeen suomalaisen makusta, sopis kyllä paremmin juhannukseen. Me tehtiin peruna salaatti ja toi kuva on siitä alkuillan juhlista.

Yritän huomenna kirjottaa ja voisin kertoa parilla samalla tästä viikosta joka hurahti. Nyt oksettanu ja pyörryttäny koko päivän, myös aika mukava pää kipu. En tiedä mistä johtuu,ei ainakaan vapusta koska vesilinjalla mentiin..tai minä menin. Voisin kuvitella että tältä tuntuis pahimman luokan krapula.
Plus mulla on ihana vihree tukka,eikä sekään siis mitenkään liittyen vappuun vaan yritän värjätä pois sitä omituista punasta ja oon värjänny tukan tällä viikolla noin sata kertaa. Nyt tästä tuli ihmeen vihreen ruskea vaikka ostin blondin värin raitojen kera. En jaksa taistella tän kanssa nyt. Ehkä käyn kampaajalla laittaan tän homman kuntoon taas :D


Rosalle hyvää jenkkejen reissua,Koita päästä tänne coloradoon. Oottelen sua.kauhee ikävä <3 


PS: Hyvää huomenta riikka joka lukee blogiani ensimmäisenä ketun kanssa aamupalaa syöden..



                                                    ROSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti