lauantai 29. toukokuuta 2010

Congratulations Paul

Moij

Tänää olin Paulin valmistujaisissa, se pääs ulos hight schoolista ja pakkohan sitä oli mennä kattomaan. Sain myös uuden USA kokemuksen ja meno oli aikalailla samanlaista ku kaikki teinileffat antaa ymmärtää.

Ensin pari kuvaa eilis illalta Paulin Grad Partyistä :







http://www.facebook.com/photo.php?pid=3503933&id=719812719#!/video/video.php?v=399412277719&ref=mf  ja tuossa linkki minun facebookkiin josta voi mahdollisesti nähdä hetken poikien esityksestä. Tuolloin katsojia ei kyllä ollu ku minä ja pari kymmenen vuotiasta jotka istuu sivulla. Ja ihana naapurinsetä soitti poliisit.


Ja tällä sitte alko tämä aamu. :










Otettiin me joku yhteiskuvaki mutta Paul näyttää ihan hilarius hiireltä ja minä yhtä tyhmältä ku kaikissa muokkaamattomissa kuvissa joten sitä ei koskaan julkasta.

Hatunheiton ja diplomejen jälkeen mentii koko paulin perheen kanssa syömään italialaista. Siitä on vaan typeriä kuvia myöskin, mutta ruoka oli erittäin herkullista.




Loistavana valokuvaajana paul sai aikaseksi näin hienon yhteiskuvan meistä,hahaa ,melkein yhtähyvä ku edellä mainittu hilarius hiiri kuva.



Vielä hetki sitte ottamia kuvia. Oli tämmönen nätti taivas ja sitte alko satamaan.






Sitte päivän omakuva, ihan vaan sen takia että mulla on joku uskomaton syndrooma, pitää ottaa ittesta aivan turhia kuvia. Laitan sitte niitä blogiin ihan vaan sen takia että alitajunnassani luulen että sillä olis joku merkitys. En myöskään ole vihainen,minun perusilme vaan sattuu olemaa aika tympääntyny,en osaa sanoa miksi,ehkä yritän olla kovis tai jotaki.




                                                                 Huomiseen<3


                                                                     ROSA

3 kommenttia:

  1. Nuo valmistujaiset ois haluttanu nähä :D Oliko siellä ihan ok koristella itte oma lakkinsa? oliko monellaki sillee?

    VastaaPoista
  2. En oo tajunnu että sun kameralla saa noin hyviä kuvia! Tai sitte se johtuu vaan kuvaajasta.Enemmän harjoitusta mulle!

    VastaaPoista
  3. Joo aika moni oli koristellu hattuansa. Paulilla oli sähkökitara mutta se ei tuossa kuvassa oikeen näy.
    Monella tytöllä oli jotain timantteja jotka sitte kimalteli sielä auringossa.


    Hhahah Riikka. Mulla ollu toi kameran varmaan joku 2 vuotta ja nyt vasta vähän alkanu tajuun miten sitä käytetään. Enemmän saan sillä kyllä huonoja ku hyviä kuvia.

    VastaaPoista