tiistai 8. kesäkuuta 2010

Ristiäiset

Moi <3

Eilen pidettii Niilo vauvalle juhlat ku suomen kummit tuli vieraileen coloradoon. Eihän ne siis ihan ristiäiset ollu,mutta joku nimen anto juhla kuiten. Juhla ruokana oli lihapullia ja perunamuusia,hahaha ihan vain vieraiden pyynnöstä.
Auttelin sitte siivouksessa ja kokkauksessa ja oli rennot pienet juhlat muutamien USA perheeni tuttavien kesken.

Olin vastuussa kuvaamisesta joten käytin Maikun järkkäriä.
En saanu vielä muista kameroista kuvia joten tässä pari surkeaa mitä omasta kamerasta sattu löytymään:















Luultavasti laitan parempia kuvia jos niitä jostain löytyy. Näistä huono laatuisista kuvista ei toivottavasti tarvii kärsiä enää pitkään. Olen siis ostamassa järkkäriä, jos joku osaa ehdottaa jotain mulle sopivaa voisitte laittaa kommenttia tai neuvoja tulemaan.





Tänään yllättäen sain aamulla kuulla että mulla onkin vapaa-päivä. Olin täysin hämmentynyt ja päätin lähteä kirjastoon. Meillä kyllä totisesti on ehkä maailman kivoin kirjasto! Oon pari kirjaa lukenu,postasin jopa siitä aijemmin. Nyt keskittyminen on siirtynyt elokuviin. Kuten melkein kaikki tietää olen hulluna leffoihin.

Sain vihdoin lainattua Coco avent Chanelin, laitoin sen varaukseen viikko sitten. Se ei tullut teattereihin Rovaniemelle (josta olin erittäin närkästynyt) joten oon innolla oottanu että saan sen käsiini DVD:nä.
Elikkä uusiakin leffoja voi lainata, toisin ku Rovaniemen pääkirjastosta...




Pakko kyllä sanoa että tykkäsin tästäkin elokuvasta.  Andreu Tautou oli loistava roolissaan kuten aina ja saatiinpahan Cocon vaiherikkaaseen elämään ennen Chanelia myös mahdutettua ihana rakkaustarina.






Nyt hyvillä mielin nukkumaan. Silmiin jo sattuu. Ulkona ulvoo tuuli ja sataa vettä (tosi kummallinen ilma) Päivällä lämpöä oli jälleen yli +34C.





                                                                       ROSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti