tiistai 20. heinäkuuta 2010

ROVANIEMI

Heipparallaa.

Nyt ollaan jenkeistä kotiuduttu suomeen rovaniemelle tänne joulupukin kaupunkiin ja postaus jäi vähän ku oli niin paljon muuta tekemistä. Jenkeissä siis läksiäiset ja pakkausta ja nyt kotona kauhea väsynys. Olen kuitenki jo alottanu töitten ja mahdollisten koulupaikkojen etsinnän. Hiukan uuvuttavaa hommaa, mutta onneksi kaverit on myös tulleet maailmalta kotiin ja pitkästä aikaa on semmonen olo että on just siellä minne kuuluu, huomattavasti helpompaa tämä elämä Suomessa. 

Ahh, vihdoin pääsin myös kauppayhtiöäön jonka olen ristinnyt maailman parhaaksi paikaksi. Hyvä mieli. 

Alan pikkuhiljaa uudistaan tätä blogia. Vaikken ehkä syksyllä reissunpäälle lähekkään niin oon jääny tähän jo niin koukkuun että taidan jatkaa kirjottamista, ompahan joku paikka minne näitä turhia kuvia laittaa ;>>

 Kiva kun ootte kommentoineet ja piristäneet minua jenkeissä olo aikana, oli ihana ku ootte lukeneet mun päiväkirjaa ja tästä toivottavasti suunnataan uusiin seikkailuihin. 











ROSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti